Kundeservice

Ofte Stillede Spørgsmål

Returnering & Refundering

Hvordan returner jeg?

Du fortryder dit køb ved at udfylde vores returformular.

Da vores varer blive leveret igennem Italien er det meget vigtigt at du kontakter os så snart du har oplevet fejlen så vi kan kontakte vores leverandør.

Du skal skrive ordrenummeret som du har modtaget som kan findes under din konto på webshoppen.

Derudover skal du beskrive problemet detaljeret – gerne ved hjælp af et billede og ved at vedhæfte et link til produktet.

Så snart du har udfyldt vores formular modtager du en bekræftelse samt adresse hvor du skal returnere varen til.

Hvornår modtager jeg min refusion?

En typisk tilbagebetaling vil tage op til 5 arbejdsdage + din banks behandlingstid.

Hvis du har betalt for din ordre med et gavekort, butikskredit eller en voucher, udstedes en erstatning til værdien af ​​refusionen.

Vi vil sørge for at holde dig opdateret og sende dig en e-mail, så snart din pakke ankommer tilbage til vores lager, og igen når vi har behandlet din refusion.

Hvor lang tid har jeg returret?

Du har 14 returret dage til at sende noget tilbage til os fra den dag, du modtager det. Vi kan desværre ikke modtage returnering efter dette tidspunkt.

Skal du returnere noget? Klik her

Jeg kan ikke se refusionen på min konto

Vi forsøger at behandle returneringer ASAP, men nogle tilbagebetalinger kan tage op til 5 arbejdsdage at blive behandlet + din banks behandlingstid.

Kan jeg bytte i stedet for at returnere?

Desværre tilbyder vi ikke ombytning af produkter. Du skal blot returnere dine varer og genbestille til en erstatning. Din tilbagebetaling vil blive behandlet, når vi har modtaget dine uønskede varer.

Refunderer i forsendelsesgebyret?

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger ved købet (dog ikke fragtomkostninger for returnering), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Forsendelse og levering

Hvor er min ordre?

Spor din ordre her

For at følge din ordre, så indtast dit ordre ID i feltet herunder og klik på knappen "Følg". Ordre ID står på din ordrebekræftelse og i den e-mail med ordrebekræftelse, som du har modtaget.


Dit ordrenummer vil være på din afsendelses-e-mail, pakker kan kun spores, når de er blevet afsendt.

Levering sker mellem 8.00 og 21.00. I sjældne tilfælde er leveringer forsinket på grund af uforudsete omstændigheder, de fleste ankommer indenfor 2-5 hverdage. Brug for hjælp? kontakt os på vores mail info@freshway.dk eller igennem vores livechat.

Leveringsmuligheder og tidspunkter
Leveringsmulighed Leveringstid Leveringspris
GLS Italia 2-5 Hverdage fra 79,-
Kan jeg annullere eller redigere min ordre?

Så snart du afgiver din ordre, er vi allerede i gang med at afsende ordren! Det betyder desværre, at vi ikke vil være i stand til at foretage ændringer, da det allerede behandles på lageret. Du skal afgive en anden ordre eller returnere uønskede varer.

Manglende vare(r) fra min ordre?

Vi beklager hvis en vare mangler; dobbelttjek, at det er på din ordrebekræftelse, tjek dine e-mails (inklusiv junk/spam) for at se, om du har modtaget en e-mail om, at den er udsolgt, eller om din ordre kan ankomme i mere end én pakke.

Hvis intet af overstående gælder for dig, så kontakt os venligst på info@freshway.dk eller igennem vores livechat.

Coronavirus – Er der taget nogle forholdsregler?

Vores kunders velbefindende er en topprioritet, og alle nødvendige forholdsregler tages for at sikre sikkerheden for vores kunder i denne tid, herunder kontaktfri levering. Pas på dig selv!

Min sporing viser, at min pakke bliver returneret til afsender

Fragtmanden har ikke været i stand til at levere din pakke til dig (du har muligvis ikke været hjemme, eller de har muligvis ikke været i stand til at få adgang). Hvis din sporing viser sig at blive returneret til os, kan du vente på, at din pakke kommer tilbage, og vi vil give dig en refusion, når den sker. En typisk tilbagebetaling vil tage op til 5 dage, det vil sige 2-5 dage, før pakken ankommer tilbage til vores lager, og vi behandler med op til 2-5 dage, før den kommer igennem banksystemet.

Betaling

Hvordan kan jeg betale for min ordre?

Betalingsmuligheder

Vi accepterer følgende betaling: Visa, MasterCard, Mobilepay & Viabill.

Når du kommer til faktureringssiden og afgiver din ordre, vil vi straks kontakte din bank eller kortudsteder for at få tilladelse til at modtage betaling fra din konto.

Betalingsproblemer

Hvis du oplever fejlmeddelelser, når du foretager en betaling, skal du først sikre dig, at du har indtastet de korrekte oplysninger ved at kontrollere alle oplysningerne korrekt.

Hvis dit kredit- eller betalingskort blev afvist, skal du kontrollere, om dit kort er udløbet eller forældet.

Hvis du stadig har problemer, så kontakt os via vores mail info@freshway.dk eller igennem vores livechat.

Kampagner og rabatter

Vi har ofte rabatter eller kampagner kørende på vores hjemmeside, husk at anvende rabatkoden, når du er ved kassen, og indtast en eventuel rabatkode nøjagtigt som vist på hjemmesiden.

Hvis du har problemer med at anvende en kampagne på din ordre, er disse nogle af de ting, du skal tjekke:

  • Er der en tidsbegrænsning for kampagnen? Nogle af vores kampagner har tidsbegrænsninger, din ordre skal afgives før kampagnen slutter for at blive anvendt på din bestilling.
  • Kun én kode kan bruges pr. ordre, hvis du allerede har en rabatkode anvendt, vil vi ikke være i stand til at anvende en anden på den samme ordre.
  • Tjek for eventuelle undtagelser, nogle af vores kampagner udelukker produkter fra nogle kategorier på vores hjemmeside.
  • Hvis du bruger en fragt rabatkode, skal du sørge for, at du har valgt den korrekte leveringsmetode, for at rabatkoden fungerer.

Mit Freshway

Hvordan ændrer jeg min e-mailadresse?

Log ind på din konto, vælg “kontoinformationer”, og du kan enten tilføje en ny eller redigere den eksisterende.

Hvordan ændrer jeg min leveringsadresse?

Log ind på din konto, vælg “adresser”, og du kan enten tilføje en ny eller redigere den eksisterende. Vi er ikke i stand til at ændre leveringsadressen på en ordre, der allerede er afgivet

Hvordan ændrer jeg min adgangskode?

Hvis du kender din adgangskode, er det enkelt! Log ind på din konto med din nuværende adgangskode, så har du under “kontoinformationer” sektionen mulighed for at ændre din adgangskode. Hvis du har glemt din adgangskode, skal du på login-siden for kontoen vælge indstillingen glemt adgangskode og følge trinene for at nulstille. Hvis det ikke virker, bedes du kontakte via vores livechat eller via vores mail info@freshway.dk